close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

משרד אדריכלים המתמחה בעיצוב ותכנון משרדים

מערכת שורשטו אדר א, תשעט20/02/2019

אנחנו צריכים במהלך תהליך החיפוש שלנו, להתמקד אך ורק במשרדים שיש להם ידע וניסיון בתכנון של משרדים.

תגיות:
כשאנחנו מחליטים לבנות משרד חדש, הדבר הראשון שעלינו לעשות זה לשכור את שירותיו של משרד אדריכלים אשר ילווה את הפרויקט, ינהל אותו ולמעשה יהיה אחראי על התכנון והביצוע שלו בפועל.

אך כפי שניתן להניח, זה לא מספיק לשכור משרד אדריכלות שכן יש משרדים שאינם קשורים לתחום של אדריכלות ועיצוב משרדים אלא מתעסקים יותר בתכנון ועיצוב של מבני מגורים. על כן אנחנו צריכים במהלך תהליך החיפוש שלנו, להתמקד אך ורק במשרדים שיש להם ידע וניסיון בתכנון של משרדים.

כאן אנחנו צריכים להקפיד על כל, שהמשרד יתמחה בתחום תכנון אדריכלי של משרדים בסדר גודל שלנו מצד
אחד ומצד שני, משרדים או מבנים עסקיים אשר נמצאים בתחום שלנו. הרי, ברור הרי שתחום עיצוב משרדי הייטק שונה מתחום עיצוב משרדי עורכי דין, בדיוק כמו שעיצוב משרדים איננו דומה לתחום עיצוב מרפאות. זה נכון בהקשר לחלל העבודה, זה נכון בהקשר לחלל בו אמורים לאכלס חומרים מקצועיים, וזה אפילו נכון בהקשר של המקום בו אמורים להמתין הלקוחות של המשרד. בכל אחד מהמקומות שהצגנו, נמצא תכנון ועיצוב שונה.

משרד אדריכלים ומעצבי פנים אשר מתמחה בקונספט של אדריכלות ועיצוב עבור משרדים מסוגים שונים, צריך להכיר את המאפיינים של העסק, צריך להכיר את הצרכים שלו, בין אם זה באופן פרטני, כלומר על פי העסק עצמו ובין אם זה באופן רחב, קרי מה משרדים בתחום מחפשים, מה הם צריכים, מה יכול לעזור להם.
גם כשאנחנו ניגשים לעצב משרד חדש, אנחנו צריכים לדעת מה אנחנו רוצים, בין אם זה על פי גודל המשרד, כמות האנשים שעובדת בו, הצרכים שלנו כמשרד שנותן שירות ללקוחות, אפילו בכל הקשור למיתוג המשרד. ברור שאם אנחנו מעוניינים למתג את עצמנו כמשרד מודרני אז התכנון והעיצוב יהיו בצורה אחת, ואם אנחנו רוצים למתג את עצמנו כמשרד קלאסי, שמרני, אז התכנון והעיצוב יהיה שונה לגמרי. את כל המאפיינים והצרכים הנ"ל, אנחנו נצטרך להביא לפגישות ולתוכניות העבודה עם משרד אדריכלים ומעצבי פנים אשר יעבדו על התכנון ועיצוב המשרד שלנו.

כיצד בוחרים משרד אדריכלות בצורה נכונה
ראשית, אנחנו צריכים לבחון עבודות של המשרד, מה בדיוק הם עשו בעבר, עם מי הם עבדו, מה סגנון התכנון והעיצוב שלהם. מעבר לכך, חשוב לשמוע מהם, מה הם מציעים לנו, כיצד הם רואים את הצרכים שלנו.
שנית, חשוב להכיר את תוכנית העבודה שלהם בהיבטים שונים. בין אם זה מבחינת לוח זמנים, בין אם זה הסדרי עבודה, צוות העובדים שלהם אשר יופנה לתהליך העבודה על המשרד שלנו ועוד.
שלישית, רצוי מאוד לשמוע המלצות וחוות דעת גם של לקוחות אחרים שלהם. לשמוע האם הם מרוצים מתהליך העבודה ומהתוצאות שלו ומתהליך תכנון אדריכלי.
ארבע, בסוף, אנחנו צריכים לבחון את העלויות והאם הן מתאימות לתקציב שעומד לרשותנו.

נכתב באדיבות: דונסקי משרד אדריכלים
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה